انتهای قصه
انتهای قصه

انتهای قصه

On my way home

ی کم که نه،،خیلی سخته ..ک بخوام همه ی خونه زندگی رو از تو ی دو تا وبلاگ دیگه جمع کنم.. اسم اینجا رو عوض کنم.. در اون وبلاگ رو ببندم... بیام اینجا رو گرمش کنم. اینجا دیگه اسمش عوض میشه.. دیگه خسته ی دنیا میره قاطیه ادرسای ازاد.. و الکساندرا اینجا مینویسه.

توی قسمت عوض کردن ادرس ک میرم اخطار میده که اگه عوض بشه رتبش میاد پایین... و لینکی ک توی وبلاگای دیگه دارم میشه ی لینکی ک به هیچ کجا آباد میره. البته لینکی که داره به لینک سابق تبدیل می شه فقط توی وبلاگ پندار باقی مونده.


اما من تغییر رو دوست دارم . و صد البته اینجا اولین وبلاگی بود ک ساختم و این خودش مزیت بزرگیه ک میخوام برگردم خونه ی اولم. بلاگفا هم ک همیشه خدا قاطی داره . اینجا هم پره امکانات. بنابراین من دارم برمیگردم ملت:))

نظرات 1 + ارسال نظر
eli سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 http://dreamhigh91.blogfa.com

yade avalin blogam bkheir
omidvaram movafagh bashi

اولینا همیشه خاطره های بیشتری با خودشون دارن
مرسی الی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد